2011-ben Moszkvában több Mi-26-ost is láttam, így engem annyira nem nem hozott lázba a Die Hard 5 forgatása miatt Magyarországra érkező fehérorosz gép, mint a többi szpottert. Az EW-260TF lajstromot viselő gép 2012 június 21-én érkezett Magyarországra. Először Debrecenben szállt le a vámvizsgálat miatt, majd átrepült Budaörsre. Itt a filmforgatás idejére terepszínű festést kapott. Néhány nappal később, június 26-án átrepült Kiskunlacházára, a forgatások helyszínére. Július 7-én szombaton a gép visszatért Budaörsre. Ekkor gondoltam úgy, csak meg kellene nézni, ha már itt van a közelben.   

IMG_3717-001.JPG

IMG_3620-001.JPG

IMG_3609-001.JPG

IMG_3748-001.JPG


A Mi-26-os július 8-án, Debrecen érintésével hagyja el az országot. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása