Én is voltam és tetszett. A kis rendezvényekben az a jó hogy nincs nagy tömeg, közel lehet menni a repülőgépekhez, nem sűrű a program, mindent meg lehet nézni alaposan, nem maradsz le semmiről. Persze lehetett sétarepülni és finom kemencés lángost is enni. Műrepülés nem volt, csak néhány alacsony áthúzással lepték meg a közönséget a sétarepültető gépek. Nagyon tetszett a műemléki körséta, sok érdekes információt tudtam meg a reptérről. A hangárban nagyon sokféle gép van, sajnos repülőképes Kamov nem volt köztük.


Hangosítás csak a motorshow alatt volt, de máshoz nem is kellett. A szervezettség egész jó volt, bár voltak kisebb hiányosságok. Szerintem volt elég WC, csak ki kellett volna táblázni. A sétarepülésre jelentkezés- és jegyvásárlás helyét is ki kellett volna jól láthatóan írni, mert sokan keresték és morgolódtak miatta. Volt néhány kaja- és italárus is, szerintem épp elég. Igazán nem volt sehol semmi elkerítve. Az időjárás lehet volna kicsit jobb. Bár dél körül még szép napsütés volt, 15:00 körül már egybefüggő felhőzet takarta a napot. Ennek ellenére szerintem meglepően sok néző volt. A borult idő és a sok ember a gépek körül a fotózásnak nem kedvezett.


Szerintem a repülőnap/utasrepültetés olyan a pilótáknak, mint a színészeknek a hakni. Nem szeretik, de tudnak vele egy kis pénzt keresni. Valaki lelkesen magyaráz, beszélget az emberekkel, van aki próbálja túlélni a megpróbáltatásokat. Ugyanakkor megértem a repülősöket is, mert sok a türelmetlen ember illetve az olyan aki azt gondolja, neki mindent szabad. Sok volt a kisgyerek, akik mindenre fel akarnak mászni, mindent szét akarnak szedni és akiknek a szülei vagy megértik hogy ezt nem szabad, vagy nem. Volt kinn több tévés stáb is, készültek riportok, valahol biztos látható lesz előbb-utóbb. Sok volt a nézők között az olyan idős ember, aki valahogy kötődött a reptérhez, repült innen, itt volt katona stb.


Az 1937-ben átadott épület bár ipari műemléknek lett nyilvánítva, sajnos elég rossz állapotban van és állapota folyamatosan romlik. A rendezvény amellett hogy felidézte a múltat, erre is fel akarta hívni a figyelmet.

 

Röviden összegezve közel volt, jó volt, tetszett.
süti beállítások módosítása